වින්ඩෝස් 8 ඇප් එකක් ලෙසින් නිකුත්වීමට නියමිත ලොව පලමු සිංහල බ්ලොගය අසම්මතය බවට පත්වෙයි.


asammathaya

සයිබර් අවකාශයේ කෙතරම් සිංහල බ්ලොග් ඇත්ද? ඒ බ්ලොග් අඩවි කියවන පිරිස කෙතරම් වේද? මසකට බ්ලොග් හිට්ස් දසදහස් ගණනින් ලැබෙන ජනප්‍රිය බ්ලොග් කෙතරම් තිබේද? ප්‍රශ්ණ ගොඩයි නේද?

කමක් නැහැ ඒ මොනවා තිබුනත්, මගේ අසම්මතය බ්ලොග් සටහනත් මාසෙකට යන්තම් හිට්ස් 1500ක් විතර වදින දැනට 25000ක් දෙනා බලපු බ්ලොගයක්. මාව දිරිමත් කරන, මාහට උපදෙස් ලබාදෙන, මම ලියන දේ අගය කරන පිරිස වෙනුවන් මම හිස නමා ආචාරකරනවා. ඒවගේම ඒ අය මාත් එක්ක හැමදාම ඉදීවි කියලාත් විශ්වාසයක් තියනවා.

මේ අතරේ මගේ බ්ලොග් අඩවිය වින්ඩෝස් 8 ඇප්ප් එකක් ලෙසින් නිකුත් කරන්නට කාලයක ඉදලා මගේ ලොකූ අදහසක් තිබුනා. ඒ නිසාම මම ලෝකෙන්ම පලවෙනි වතාවට සිංහල බ්ලොග් අඩවියක් වින්ඩෝස් ඇප් එකක් ලෙසින් නිකුත් කරන්නට මහන්සි ගත්තා. තව ටික දවසකින් ඒක ඔයාලට ඩවුන්ලෝඩ් කරගන්න පුළුවන් වේවි.

මේ සදහා මාගේ හොදම මිතුරෙකු වන ඉශාම් මොහොමඩ් ඉක්බාල් ඉමහත් දායකත්වයක් ලබාදුන් අතර ඒ සදහා ඔහුට මාගේ හදපිරි ස්තුතිය ඔහුට පිරිනමනු ලබනවා.

ඔන්න අසම්මතයත් වාර්තාවක් තියන්නයි යන්නේ. අසම්මතය කියන්නේ අන්න ඒවගේ අමුතු අමුතු දේවල් කරන කියන සහ පෙන්නන සුන්දර කැටපත් පවුරක් බව මතක තියාගන්න.

2 thoughts on “වින්ඩෝස් 8 ඇප් එකක් ලෙසින් නිකුත්වීමට නියමිත ලොව පලමු සිංහල බ්ලොගය අසම්මතය බවට පත්වෙයි.

ප්‍රතිචාරයක් ලබාදෙන්න

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ WordPress.com ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Twitter picture

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Twitter ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Facebook photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Facebook ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Google+ photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Google+ ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )