අසම්මතය Android App


Cover art

අසම්මතය කියන්නේ හැමදාම තාක්ෂණයත් සමග ගැටිලා ඒ සමය යාවත්කාලීන වෙන බ්ලොගයක් කියන එක අසම්මතය කියවන හැමෝම දන්න කාරනාවක්. අසම්මතය හැමදාම වගේ ඔයාලට තාක්ෂණයේ උපරිම ඵලප්‍රයෝජන දෙන බ්ලොග් එකක් කියලා ඔයාලට අමුතුවෙන් කියන්න ඕනි නැහැනේ. මතකනේ අසම්මතය ලෝකෙ පලමු සිංහල පමණක් භාවිතාවන වින්ඩෝස් 8 ඇප් එක විදිහට වින්ඩෝස් මෘදුකාංග තුලින් සුවිෂේශී වාර්තාවක් තැබුවා. දැන් ලොවපුරා දහස් ගණනක් ඒ ඇප් එක ඩවුන්ලෝඩ් කරගෙන අසම්මතය කියවනවා. අසම්මතයේ නම වගේම තමයි පලකරන ලිපිත්, ආය දෙකක් නෑ වදින්නම දෙනවා බොක්කටම.

මේ කියන්න යන්නෙත් ඒවගේ දෙයක් තමයි. හැබැයි මේක නම් අලුත් දෙයක් නෙවෙයි. අසම්මතය බ්ලොගය දැන් ඇන්ඩ්‍රොයිඩ් ඇප් එකක් හැටියට නිකුත් වෙලා තියනවා. ඒ නිසා දැන් ඔයලට ඔයාලගේ ජංගම ඇන්ඩ්‍රොයිඩ් දුරකතනයෙනුත් කියවන්න පුළුවන් ආකාරයට ලොකු පහසුවක් ඔයාල වෙනුවෙන් ඇතිකරලා තියනවා.

දැන් අසම්මතය ඔබේ ඇන්ඩ්‍රොයිඩ් දුරකතනයෙන් කියවීම සදහා අසම්මතය ඇන්ඩ්‍රොයිඩ් ඇප්ප් එක ඩවුන්ලෝඩ් කරගෙන ලිපි කියවන්න…

මෙන්න සබැදිය : අසම්මතය Android App

අසම්මතය ලියන මම ලිපි ලියන්නේ හිට්ස් වැඩිකරගෙන බ්ලොග් ලෝකේ පොරක් වෙන්න නෙවෙයි. මගේ අදහස් ඔයාලත් එක්ක බෙදගෙන ඒවා තුලින් ඔයාලගේ අදහස් මතුකරගෙන යහපත් සමාජයකට අවශ්‍ය ඒ දැනුම බෙදාහදා ගැනීම. ඉතින් ඒකට තාක්ෂණයේ පිහිට මට පුළුවන් හැටියට මම යොදාගන්නවා. ඒ නිසා දැන් වෙනදටත් වඩා ඔයාලට සමීපව වැඩකරන්න අසම්මතයට හැකියාව ලැබිලා තියන බව ඉතාම නිහතමානී ආඩම්බරයකින් කියන්න පුළුවන්.

මාත් එක්ක මගේ බ්ලොග් එකත් එක්ක හැමදාම ඉන්න ඔයලාට තව තෑග්ගක් මම ඉක්මනටම ගේන්නම්කෝ ලගදීම..

ප්‍රතිචාරයක් ලබාදෙන්න

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ WordPress.com ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Twitter picture

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Twitter ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Facebook photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Facebook ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Google+ photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Google+ ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )